1 Νοε 2017

* "Παγιδευμένοι'' στο pc για ένα Σαββατοκύριακο !!! Trapped !!! *

Γεια και χαρά, Χαρά εδώ!

Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!! Εγώ είμαι πολύ καλά! Αρχικά τρελαίνομαι που χειμωνιάζει ! Δεν ξέρω αν σας το είπα, αλλά είμαι παιδί του χειμώνα! Ζεστά καφεδάκια, κουβερτούλες, τσαγάκια, και σειρές! Πολλές σειρές!!! Να βλέπεις, να λιώνεις, να χάνεις επαφή με την πραγματικότητα!

Για μια τέτοια σειρά θα σας μιλήσω σήμερα, που την είδα κυριολεκτικά σε ένα Σαββατοκύριακο, και αυτό, μόνο και μόνο επειδή δούλευα στο ενδιάμεσο !!!!

Πρόσφατα ανακάλυψα ένα βορειοευρωπαικό  διαμαντάκι, το Trapped! Και απο τα πρώτα δευτερόλεπτα, παγιδεύτηκα στην οθόνη του υπολογιστή μου!


  


Σε ένα απομακρυσμένο χωριό της Ισλανδίας, σε μια ήσυχη κοινωνία, με τρεις αστυνομικούς όλους και όλους,ένα φέρι μποτ να φτάνει στην ακτή της μικρής αυτής πόλης, και μια κακοκαιρία που αποκλείει τους πάντες, τσοοοουυυυυπ, να σου και ένα πτώμα! Ένα πτώμα, χωρίς άκρα και χωρίς κεφάλι !!!!

Οι τρεις αστυνομικοί χωρίς καμία βοήθεια από πουθενά, προσπαθούν να ανακλυψουν την αλήθεια, όμως φυσικά τα πράγματα πότε δεν έιναι τόσο απλά! Οι πρωταγωνιστές ζουν τα δικά τους δράματα, παράλληλα με την εξέλιξη της ιστορίας, και φυσικά παίζονται πολλά πίσω από την πλάτη της μικρής αυτής κοινωνίας!

Όμολογώ πως αν και το τέλος με ψιλο απογοήτευσε, γιατί μου άφησε κάποια κενά, είναι μια σειρά που - εάν είστε φαν του είδους- αξίζει να δείτε!

Η σειρά με καθήλωσε από την αρχή, και να τονίσω πως ενθουσιάστηκα και με τη μουσική !!! Η όλη αισθητική επίσης μου άρεσε πάρα πολύ, και θα ήθελα να δω και τη δέυτερη σεζόν, μπας και λυθούν οι απορίες μου βεβαίως βεβαίως !!!

Με άριστα το 10, θα βάλω.... 8,5, μόνο και μόνο για το τέλος !!!

Την έχετε δει αυτή τη σειρά; Σας άρεσε ;
Με ποια σειρά έχετε κολλήσει αυτόν τον καιρό; 


Share this PostPin ThisShare on Google PlusEmail This

2 σχόλια:

Copyright © by Jiubilo. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design